die liefde darem…….

fairy023

die kabouter het ‘n girl in die oog….  Ek kry die volgende opmerking een oggend op pad skool toe:  Mamma, dis valentines dag een van die dae.  Ek moet bieg:  ek was redelik verbaas gewees.  hoe weet my 5 jarige kind van so iets.  waar het hy dit geleer?  is dit dalk die slegte invloed van die kinders by die skool?  Maar ek hou my pose.  vra toe maar of hy weet wat is Valentynsdag.  "Ja, dis ‘n dag vir verliefdes"  Ek gooi amper die kar om.  wat de hel…….  Ek besluit maar om die "verliefde" opmerking te ignoreer.  "dan moet ons maar ietsie maak vir Juffrou" antwoord ek maar terug.  hy lyk darem heel gelukkig met my besluit.  "kan ons maar 2 maak" vra hy.  Ek sê met ‘n groot smile JA.  In my gedagtes sien ek hoe kry ek die ander geskenkie.  en skielik hoor ek:  dis vir ‘n ander dogtertjie…  ek gooi amper weer die kar om

‘n ander dogtertjie????????????   wat het geword van "ek gaan by mamma bly tot ek 40 is"? of "Mamma is die enigste dogtertjie in my lewe" of "ek gaan met mamma trou as ek groot is".  Ek was bereid om die "enigste-vrou-in-sy-lewe" posisie af te staan aan die juffrou, maar ek is nog glad nie gereed om daai posisie met ‘n ander DOGTERTJIE te deel nie.

Nadat dit my die hele dag geneem het om aan die gedagte gewoond te raak, besluit ek om maar vir die ANDER DOGTERTJIE ook ‘n persentjie te maak.  2 persentjies:  een vir juffrou en een vir die ANDER DOGTERTJIE.  sien jy ook iets verkeerd aan die stelling…..  die belangrikste vrou in sy lewe, kry NIKS nie. 

en dis toe wat ons gemaak het.

Knip ‘n skoenlapper uit karton en kleur dit mooi in.  beplak dit met sticker of blinkers.

 Februarie 2010 003

Plak "beweeg-ogies" op ‘n stokkie lekker en teken ‘n mond as jy wil

Februarie 2010 007

ryk die stokkielekker deur die papier en VOILA……  ‘n stokkielekker-butterfly-valentine-persentjie

Februarie 2010 009

maar ek moet bieg…..  dit was regtig baie cute om te sien hoe hy die geskenkie op haar tafel neersit.  Ek het gebly om haar reaksie te sien (en natuurlik om te sien hoe my teenstander lyk).  sy is pragtig.  en sy was so verras oor haar geskenk.  alhoewel hy nie wou he sy moet weet dit kom van hom af nie, het die juffrou vir haar vertel.  en o ja….  haar naam is Kate-Lynn. 

~ deur AfrikaFairy op Maart 5, 2010.

Lewer kommentaar

 
