2010

fairy086

‘n nuwe jaar….  nuwe dinge…..  nuwe uitdagings….  nuwe gebeurtenisse…..

nuwe dinge is partymaal perfek.  ander kere glad nie wat jy wou he nie.  maar nuwe dinge maak ons sterker.  maak ons meer “ons self”.

Behalwe vir die sokker, gaan 2010 ‘n jaar wees wat ek altyd gaan onthou.  die kabouter gaan groot skool toe.  vir my is dit natuurlik baie erger as vir hom.  emosioneel is ek nog nie reg daarvoor nie.  sal ek ooit reg wees daarvoor.  ek dink nie so nie.  maar ek weet ek moet.

My Kabouter:

ek kan nie glo jy moet groot skool toe gaan nie.  maar ek weet jy gaan ‘n fees he.  jy sien so uit daarna.  jou lewe gaan van nou af in ‘n ander rigting.  jou leergierigheid gaan ‘n groot bate wees.  nou kan jy oor alles leer waaroor jy nog die heeltyd wonder.  as ek nou my kristalbal moet uithaal en voorspel, sal ek voorspel dat jy die meeste van wetenskap en aardrykskunde gaan hou.  Pa se kind.  jou voorliefde vir diere, klippe en geraamtes.  hopelik hou jy darem van wiskunde ook…..  maar wat jy ookal doen, geniet dit my kind.  geniet 2010.  (en mamma sal hard probeer om nie te huil op dag 1 nie……  )

My Prinses

vir jou, my prinses, le ‘n hele nuwe wereld voor.  jy ontdek elke dag nuwe dinge.  alles word intens ondersoek – opgetel, gelek, geeet, in jou klein vingertjies vasgehou.  jou glimlaggies en laggies sal ons almal se 2010 ophelder.  dis vir my ‘n voorreg om die wereld saam met jou te ontdek.

ek hoop dat 2010 vir julle almal ‘n wonderlike jaar gaan wees.  leef 2010 soos jy nog nooit van te vore geleef het nie.  wees eerlik met jouself oor wat JY wil he.  jy verdien net die beste.

~ deur AfrikaFairy op Januarie 2, 2010.

Lewer kommentaar

 
