Die prinses word 1 – ‘n hele een jaar….

th_Gothic129

ja die tyd het gevlieg….  een hele jaar is verby…..  hopeloos te vinnig.  maar die tyd het aangebreek……  ons prinsessie het een jaar oud geword.

Baie geluk ons prinsessie….  dankie vir ‘n wonderlike jaar.  daar het so baie dingetjies gebeur….  jy het geleer om te eet, te kruip, om soentjies te gee en al daai baie laggies.  jy is baie spesiaal vir ons.

November 2009 013 die kabouter maak ‘n kaartjie vir sy sussie.

November 2009 019 self geskryf

November 2009 016 draai sy eie geskenk toe….   laat ek eers die storie oor die geskenk vertel…  ons leer die kabouter om te spaar vir goedjies wat hy regtig soek (en ons nie regtig wil koop nie). ,op die oomblik spaar hy woes vir Bakugan balle….  dis ‘n duur storie daai.  hy moet werk vir geld. so help waar hy kan…  net voor die prinses se verjaarsdag, sê ek vir hom ek gaan vir hom R50 gee vir ‘n persent vir haar.  ek vra toe wat hy gaan koop.  hy sê toe hy wil graag vir haar ‘n pink perd koop, maar dit moenie meer as R20 kos nie…  en ek vra toe nou wat van die ander geld.  “maar mamma” sê hy ewe “ek spaar mos”…..

November 2009 021 die oggend word daar gesing vir die birthday prinses

November 2009 029 almal help om persente oop te maak (ouboet is meer opgewonde as die prinses self)

November 2009 037 ouboet wys die pers perd wat hy gekoop het (hy kon ‘n pink perd kry nie….)

November 2009 030

November 2009 042 maar die kabouter was meer verras toe hy op ‘n geskenk afkom wat aan hom gerig was.  hierso lees hy die kaartjie:  aan die beste ouboet in die hele wereld

November 2009 048 aaaah, dis wat ek nog altyd wou gehad het…. Ben 10 swembrille

November 2009 049 baie baie impress met sy suster.

November 2009 055 1 kyk net hoe lekker vuil is die prinses na ‘n lekker stukkie koek

 

 

~ deur AfrikaFairy op November 8, 2009.

2 Responses to “Die prinses word 1 – ‘n hele een jaar….”

  1. Baie geluk met die prinses se verjaardag! Mag sy nog vele he en nog baie vreugde in jul lewens plaas.

    Daai Bakugan balle het my laasjaar teen die mure uitgedryf! Al wat ‘n kind was het dit gehad en ek moes dit altyd afvat, want hulle het met die goed in die klas gespeel 😉 Die craze is gelukkig nou oor!

  2. Happy birthday, Mia. (Ek like hoe Xander ‘n R30 profyt uit sy sussie se geskenk gemaak het, lol)

Lewer kommentaar

 
